Nu drar jag igång igen!

Hej och hå! Var har jag tagit vägen? Jo, jag blev ju med jobb och började där igår. Full rulle, men jisses så skön stämning det är på nya stället. Helt annorlunda mot innan. Känner hur energin och lusten kommer tillbaka till kroppen och jag börjar känna igen mig själv igen! Hur underbart som helst. Har dessutom världens skönaste ungar!

Förutom extremt halsont (någon som vet vad tusan man ska göra när världens största honungsklick i téet inte hjälper?) så mår jag alltså toppen just nu. Hade otur och blev av med ett sprillans nytt SL-kort imorse i Stockholms morgonkaos på bussen (och fick efter det världens sämsta morgonhumör) - MEN.. jag mår bra! Jag försöker vara positiv här!

Imorgon är det julbord efter jobbet - med jobbet. Ska bli väldigt kul och gott. Så, vi hörs till helgen! Då står det också mycket på schemat.
5 kommentarer
Carolina

Åhh.. Grattis!! Kul att höära att du hittat ett jobb där du trivs.. Det är ju verkligen viktigt!! :-)

Petra

Vad roligt att det har ordnat sig! Det ger hopp åt oss lärarstudenter att det faktiskt finns bra arbetsplatser också:D

Linda

krya på dig! va kul att du hittat en bra arbetsplats! Läser här men kommenterar sällan.. Jobbar också inom skolans värld..

Karin

Vad härligt att du kommit till en bättre arbetsplats, lycka till och trevlig helg :)

Christine

Nu kanske du redan är frisk, men ingefära i varmt vatten är skitbra. Skiva upp dem och låt ligga i hett vatten, honung i kanske för att göra det lite sötare :)



Och grattis till jobbet, vad skönt att få känns sig levande igen! Hoppas nu det går bra!



Kram