Sandaler säljes


För ungefär en månad sen klickade jag hem 2 par sandaler från USA till mig själv och 2 par likadana till mamma. Märket är Bass och de undre är en modell jag redan äger sedan min mamma tog med sig ett par hem från USA för drygt 20 år sedan. Jag använder mina flitigt under sommaren, passar allt från en lång shoppingrunda på stan till en dag på stranden.
 
De är verkligen världens skönaste sandal och är av riktigt bra kvalité! Sköna skinnremar, mocka under foten och en tjock gummisula. Och inte nog med att dom känns som tofflor, dom är ju himla fina också!
 
Tyvärr visade sig de övre sandalerna inte finnas i min storlek när jag beställde, så jag chansade på att en annan storlek kanske kunde passa. Trist nog känns dem för små, så nu tänkte jag kolla om någon annan skulle vara intresserad av ett par toksköna sandaler.

Storleken är 6,5 (EU 37) och passar en smal fot. Spana in min annons som ligger ute nu!
0 kommentarer