Räddningen för trötta fötter

Ni kanske minns att jag var på ett bröllop förra helgen? Jag bara måste hylla Redfoot ballerinaskor för att de räddade min kväll. Efter en lång dag i höga klackar kunde jag vid midnatt plocka upp mina gnistrande ballerinaskor från kuvertväskan och inta dansgolvet (utan att känna av mina trötta fötter eller smärtsamma skavsår).


De fick stanna på foten även när det långt senare var dags att bege sig hemåt! Vackra ballerinaskor från Redfoot kan jag alltså varmt rekommendera. Väldigt sköna, och en väldigt bra försäkring för fötterna att ha i väskan. Jag älskar att dem går att vika ihop!

Just nu har Redfoot en tävling på deras hemsida där man kan vinna 6 par av deras praktiska och vackra skor. Eftersom jag gillar dem så mycket är jag självklart med!

Se mitt tidigare inlägg om dessa ballerinor.
3 kommentarer
Lisette

tycker du ska ta en resa nu nu nu :D så hila underbart. är hemma nu igen men snart sticker jag igen.



sådana skor vill jag haaa!!

Malin

Åh,vilken fin klänning! Vart har du hittat den? :)

Debbie

Malin: Tack! Den köpte jag på MQ för typ tre år sen kanske.