Trötta kvällar


Gäsp! Ja, så låter det rätt mycket för mig vid den här tiden på dygnet. Sen jag började jobba heltid har tröttheten verkligen tagit över mina lediga kvällar. Det är inte sällan som jag somnar i min pojkväns soffa framför tvn! Inte riktigt my idea of fun men jag har inte så mycket att säga till om. Att umgås med tretton stycken busiga 1-åringar varje dag gör det med en. Tur att man har saker att se fram emot i veckorna som gör det lite lättare att orka med läget. Imorgon är det exempelvis dags för ett besök hos frisören!
4 kommentarer
Christine

Jag jobbar 9 timmar/dag denna veckan och efter att ha varit van att sova till 9-10 så är jag minst sagt död på kvällarna!

Malena

Ett besök hos frisören låter inte helt fel! :)



Hoppas att de små liven ger lite energi också och inte bara tröttar ut dig :)



Kram!

Linda/Pindus

en tröst är att du vänjer dig med åren..men det första jobbåret va heeeemskt.. Dock har jag jobbat/jobbar på F-3

Carolina

Förstår att du är trött! När jag började jobba var jag helt slut varje dag.. Så annorlunda mor plugglivet.



Ha en bra dag!!