Jag är färdig lärare!


Det känns nästan overkligt! Idag var det redovisning och inlämning av tenta, men det ofattbara är att jag nu är färdig lärare. Så tokigt och galet på samma gång! Eftersom jag inte fått något jobb än (väntar svar från senaste intervjustället fortfarande) så antar jag att det visserligen blir en kurs till att läsa, men den blir ju endast "för att det är så himla roligt" och inte för att jag behöver poängen.

Woho! Har fått en gigantisk blombukett och ett fint armband från SNÖ av mamma som grattis till examen. Nu ska jag fira med en tårtbit också!
8 kommentarer
Anonym

Grattis! Väl kämpat :)

Carolina

Grattis! Visst är det en härlig, men konstig känsla.. Helt plötsligt är man färdigutbildad och ska ut i arbetslivet som lärare.. :-)

Karin

Vad härligt att vara färdigutbildad, stort grattis :) Och lycka till med jobbet!

Christine

Härligt! Själv har jag inte ens börjat, haha! :-P

Grattis till dig, hoppas du firar dig väl i helgen. :-)

Anonym

grattis! :)

Anna

Ett stort grattis!!

Kram.

Lina

Grattis!!! :)

nichi

åå grattis va kul !:)