Är alla oktoberbarn?

Jag gjorde riktigt fina shoppingfynd i fredags, men tyvärr har jag inte hunnit visa dem eftersom helgen har varit så pass händelserik att det inte funnits tid för något bloggande. Under gårdagen var det först lunch på Villa Källhagen för att fira min bror och hans fru som fyllt år nyligen. Jag for sedan därifrån för att äta middag inne på en mysig grekisk restaurang i stan med vänner för att fira ytterligare några födelsedagsbarn. Även idag har det firats då min pojkväns mamma fyllt år under veckan.

Är det bara jag som får känslan av att större delen av befolkningen fyller år i oktober?
6 kommentarer
Angel

Jag också,om typ 24 timmar haha

Debbie

Angel: Haha, nämen! Grattis! ;)

Anonym

JOOOO men så är det ju.... alla braiga personer iallafall hehehe



kramar

emilia

Jag vet! alla fyller år, jag har 4 födelsemiddagar jag borde gå på.

Amanda

Håller med om att det är många som fyllar i oktober! =)

helena

haha ja! eller april! då fyller typ halva familjen, halva släkten och halva min kompiskrets. det va kul att ses idag igen! tack för alla intervjutips å grejer! kramar! vi ses på onsdag igen!