Helgen

Igår firade jag min vän Yllis som fyllt 30. Jag drog med älsklingen på festen som hade temat mustach och huvudbonad. Den ditmålade mustachen tillsammans med sjaletten jag hade knuten runt huvudet fick mig att se ut som en pirat, haha. Det var riktigt kul!

Idag har jag hittills satt upp adventsstjärnan i fönstret och haft det mysigt med killen. Funderar på att tillbringa kvällen framför klassikern Stolthet och Fördom som jag beställde hem nyligen. Det var ju trots allt ett tag sedan jag såg den!
5 kommentarer
LIENE

sv: Vad mysigt:)

Lisa

sv: åh ja visst är det:D

Kristin

Visst är dom det.. Jättesöta och väldigt kelliga, speciellt Ozzy.. Hade riktigt mysigt där i soffan med en stor katt i knät ;)



Haha, fester med teman är riktigt roliga =)

Annas inspiration

Ha en fin start på veckan!

magdalena

åh den gamla stolthet och fördom är så mycket bättre än den nya! :')