Arbetsintervju

Jag har två arbetsintervjuer inbokade för dagen. Tänker dock avboka den andra eftersom den inte lockar mig det minsta egentligen. Ska snart iväg på den första och jag hoppas så innerligt att det är ett bra ställe som jag kan känna för att jobba på. De flesta ställen jag varit på har bara känts helt fel, vilket har gjort mig lite deprimerad. Så nu skulle jag verkligen behöva att det går rätt. Att vara arbetslös är nämligen ingen hit för den psykiska hälsan.

Update: Ifall ni nu undrar, så gick det jättebra! Helt underbar personal och ruskigt fina och fräscha lokaler, verkligen. Det är lite restid och lite tuffa arbetstider, sen var det inte småbarnsavdelning jag var ute efter egentligen - men att må bra av att gå till jobbet och träffa sina kollegor kan vara värt det. Man kan ju inte få allt, right? Jag ska i alla fall dit igen. Så håll tummarna då people!
6 kommentarer
Jenny

Haha tack:) OCH du lycka till på intervjun, hoppas det går bra för dig:) Kram

helena

Lycka till idag! Håller tummarna! Massa kramar från helena

Alina

om du har lite tid över får du jättegärna hjälpa mig välja väska, har sån beslutsångest! kramar :)

Beth

Hoppas det gick bra! :D

Carolina

Hoppas, hoppas det känns bra och att du får jobbet!

Carolina

Åhh, vad kul att höra att det gick bra! När jag började jobba var det också på en småbarnsavdelning, var inte vad jag tänkt och var inte van vid så små barn.. Men det är väldigt skoj faktiskt. :-) Nu har de ju växt på sig lite så nu är det en 1-5 års avdelning.