Because I said so

Igår såg jag den mysiga filmen Because I said so, som fick den mindre bra översättningen "Tre systrar och en mamma" på svenska. Mindre bra då denna film mest fokuserar på en mamma och en av hennes döttrar. Enligt mig får titeln dessutom filmen att låta ointressant, vilket inte är helt rättvist.

Filmen handlar om en mamma, Daphne, som vill att hennes yngsta dotter Milly ska hitta mannen i sitt liv. Tyvärr går det inte så bra, så Daphne bestämmer sig för att ge sig ut och hitta honom åt henne. Inte OK! 

En lite mysig och söt film, perfekt för en kväll nergosad i soffan.
Just nu kostar filmen 59 kr hos CDON.
12 kommentarer
Felicia

Haha! Ja, stackars mamma. Tur att våra föräldrar inte var hemma.

Lisa

har aldrig sett den filmen, är den värd att se? :)

Debbie

Lisa: Om du läser inlägget så förstår du nog vad jag tyckte om filmen ;)

rebban

svar: vi får se hur flitigt det blir ;)



den har jag inte sett, kanske något att titta på :)

HannahSthlm

Älskar sådana där "tjejfilmer" ;)!

Emmelie

Det känns som en riktig tjejfilm :D Jag ska genast titta lite närmare på den!

Emmelie

Jag såg den där filmen för ett tag sedan, om jag kommer ihåg rätt tycker jag att den var ganska bra ändå.

Men jag såg att du sett "What happens in Vegas" - var den så bra som alla tycker enligt dig??

Hanna

Jag har också sett den filmen. Jag gillar den massor.

Anonym

Den filmen tycker jag är så himla bra =)

Maddis

Den filmen tycker jag är så himla bra =)

Dress Like a Princess

Ååh, den där har jag sett :) Den är riktigt mysig.. Gullig på nått sätt

Anonym

Den filmen är mysig :D