För en solkysst hud

Såhär på sommaren behöver man bra produkter som skyddar mot solens farliga strålar och ger huden lyster. Här kommer mina tips!

  • Jag har svårt för kladdiga solskyddscremer. Niveas Light Feeling Sun Lotion är dock annorlunda. Den kladdar inte, utan absorberas snabbt in i huden och skapar en snygg bränna!

  • När man glömt sig själv kvar i solen för länge är 98% Aloe Vera det absolut skönaste alternativet mot rödbränd hud. Absorberas snabbt och lugnar huden. Finns att köpa hos hälsokosten.

  • Efter-sol produkten från Yves Rocher håller vad den lovar! Den ger långvarig fukt till huden, förskönar solbrännan och innehåller aloe vera. Fås just nu gratis när du beställer från webbshoppen!
12 kommentarer
Anna

Det är mycket som växer, ska växa, men också dör. Vissa blommor jag fotograferat är redan döda, andra blommar nu och vissa har inte kommit riktigt ännnu :) Håller med om att visssa luktar illa, men det är också mycket som luktar gott :)

Linnea

Bra at du tar upp det, ska åka utomlands snart och den första (Niveas Light Feeling Sun Lotion) får följa med

Sofie

Svar: Yes, pjeeewh. Haha



/s

evelina

sv; haha, ja visst (;

Michelle

sv. tack.. fin blogg du har :)

J O H A N N A

Tvärt om för mig. Jag längtar tills min tid är kommen :-)



Ha en bra dag :-)

Jennilie

Ja jag har ju hört det, underbart att ni har sà fint :)

lovisa

Jag är så dålig på att använda solskydd.. får nog bättra på mig iår.. ha en bra sommar =)

Sofie

Svar: Yes, och att bada i Thailand är det bästa <3

carro

Ger den första något bra skydd förutom att ge en snygg bränna? har solat allt förmycket uttan att täönka på min kära hud och ska börja sola vettigt men är inte alls haj på solskydd, det har varit ren olja för mig hittils med max 3 i solskydd, vilket inte är nogot egentligen!:)

Debbie

carro: Jag tycker att en 10 funkar bra! Men vad man ska ha beror ju på hudtyp! Ju ljusare desto mer skydd. Egentligen ska jag ha mellan 15-25 men tycker att en 10 funkar också!

Jokamilla

Great site, keep up the great work