Lancôme ansiktscreme

image1059

Innehållet i den här burken har lyckats rädda mig från ett torrt ansikte och därmed dåligt underlag för make up. Fick tips av er läsare här på bloggen om att spana in Lancômes hudvårdsprodukter och med lite hjälp från de bakom disken hittade jag en som passade min hy perfekt. Bienfait Multi-Vital får mitt ansikte att kännas lent och återfuktat länge, utan att bli kladdigt. Den är dessutom dryg, så den är helt klart värd sina slantar eftersom den räcker länge. Inte nog med det, den luktar riktigt gott - och lyxigt!

Tack för tipset!
4 kommentarer
DONNASANDRA

På mig smular sig krämen. Den lägger sig som en hinna som sedan smular bort när man rör ansiktet eller bara av sig själv. Jätteskumt och tråkigt :-(

Debbie

DonnaSandra: Oj vad konstigt! Det har inte jag varit med om alls :S

Emelie

Tack så mkt! :D

Katarina

Jag har otroligt torr hy. Kanske ska prova!