En härligt tröst

Dålig uppdatering i bloggen, tyvärr. Hemtentan plus ytterligare en uppgift ska in imorgon, sitter alltså och finslipar och utvecklar för fullt! Suttit med den här skrivningen i mer än en vecka nu så ni anar inte hur trött jag är på att läsa igenom samma text om och om igen. Urk. Känns mest som att jag flummar.. men sånt brukar ha en tendens att löna sig.

Har dock ett nytt presentkort 700 kr som är påväg hem till mig från GratisBio. Det muntrar upp! Förresten, glöm inte bort att vara med och tävla om 4 biobiljetter här på bloggen. Tävlingen avslutas nu på torsdag!
6 kommentarer
Katarina

hej du=) jag är medliem på gratisbio men jag förstår inte hur amn värvar aktivavänner.. Skulle du kunna hjälpa mig? Kram K

caroline

Käpa på! tänk vad skönt det kommer vara när den är inlämnad :) det är det bästa med plugg tycker jag, känslan efteråt när man är helt maktlös och inte behöver oroa sig alls!
och så kan du ju belöna dig något fint för presentkortet!

Sessan

Jag har oxå hemtenta, iaf snart. SEr verkligen inte fram emot det. Vad är det du pluggar?

delinda

lycka till med tentan =)

Anonym

härligt med presentkort. :)

Debbie

Katarina: Absolut! Alltså, för att dem du värvar ska vara gynsamma för dig behöver dom själva samla in minst 100 poäng på sina "konton" :)

caroline: Så sant! Fast jag får bara vila i en dag, sen drar nästa hemska delkurs igång och då måste jag skriva ännu mer :P

Sessan: Pedagogik läser jag :) Ska bli bild- och träslöjdslärare, kan man säga ;)