Bio: P.s. I Love you

image1071

Jisses vilken sorglig film. Jag bjöd vännen på bio för att se P.S. I love you. Den handlar om en kvinna vars man dör av en hjärntumör. För att hjälpa sin fru med sorgen har han skrivit massvis med brev som dyker upp titt som tätt efter hans bortgång, för att hjälpa henne gå vidare.

Vet inte varför jag såg den här filmen. Jag gillar inte filmer som lockar fram sorgsna tårar. Men fin var den väl på sätt och vis. En film som får en att förstå vikten av att uppskatta kärleken medan man har den, eftersom den kan vara svår att finna en andra gång. Bra film, men ingen jag vill se igen. Nu vill jag mest bara kramas i fem timmar utan uppehåll, haha.



Tips
! Vill du också gå på bio helt gratis? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
1 kommentar
Katarina

Gillar din blogg, du skriver så bra. Angående gratisbio tror jag att dinblogg är mer kändare än min lilla.
ha det bra