Lambi näsdukar

Lambi CoolMint

Snuvig som jag är kunde det inte vara en mer passande tid för Buzzador-kampanjen från Lambi som dök upp idag. Lambi presenterar sina två nya förkylningsnäsdukar, CoolMint och Aloe Vera. Båda näsdukarna innehåller balsam som ska gör näsan mindre irriterad så att man slipper en röd näsa - och därmed slipper bli kallad Rudolf.

De nya CoolMint-näsdukarna ska tydligen ge ifrån sig en fräsch doft av mint om man gnuggar den lite innan man snyter sig - som gör förkylningen mindre obehaglig. Näsdukarna med Aloe Vera ska ha en lindrande effekt på irriterad hud. Fick även två plastfodral för näsdukarna att ha i väskan och rabattkuponger att dela ut till vänner.

En kampanj som helt klart kommer komma till användning!
14 kommentarer
Anna

Låter som en bra idé vid förkylning! :)

Jenny

Åh vad bra! Det behövs nu i vinter när man är snuvig konstant! :)

tilda

Vad bra :D

Helena

Det passade ju bra, hoppas näsan blir nöjd :)

Maria

hihi så passande!

Sanna

Ja det är ju så. Får gå dit och kolla in dem en dag :)

sofia

ja det behövs ju nu =)

Angel

Aloe vera har jag testat superbra om man har torr näsa då vanliga näsdukar förstör näsan typ.

Diana

Hur kommer det sig att du är med i så många olika kampanjer?

Debbie

Diana: Jadu, jag får inbjudningar via mail! Inbjudningarna bygger på hur mycket poäng man har hos Buzzador, och poäng kan man tjäna genom att antingen värva folk till buzzador eller så får man dom genom en recenserad kampanj :) Eftersom jag får så många kampanjer har jag mycket poäng!

Malin S

Jag missade denna kampanjen eftersom jag är så seg på att kolla av min mail. Näsdukarna hade ju kommit väl till pass pga att jag är förkyld just nu.

kicki

Hej!!

Det där men buzzador låter kul, men är det verkligen ingen kostnad någon stans...någon hake....eller??

hur många måste man värva för att komma upp sig som dig?

Malin

är det gartis o få hem sånt?

Anthonyellinor

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.