Telescopic mascara

Telescopic mascaraDen senaste mascaran jag använt är L'oreals Telescopic Mascara. Jag tycker att den påminner otroligt mycket om Lash Stylist från Maybelline, då den har en likadan borste och i och med det ger ett liknande resultat. Det blir långa fransar och härlig volym, men den klibbar ihop topparna och gör det svårt att sära på fransarna. Alltså, men långa fransar med snygg volym. Personligen älskar jag borsten, men jag skulle nog älska den aningen mer om den kunde separera fransarna bättre.
9 kommentarer
Angel

Låter lockande

Sweet Sabine *

Jag ska snart köpa en ny mascara..
Kanske ska testa den där då.. Eller är den värd pengarna?

Sannossi


Ahh.. jakten på den perfekta mascaran pågår alltid. :)

Sofia

låter braa.

Anna

Heter det inte "klibbar" ? ^^

Debbie

Sweet Sabine: Jodå, fast den kanske inte är nå märkvärdig direkt. Men väldigt lättarbetad.

Anna: Haha! Det har du ruskigt rätt i *skratta* ska ändra! Tack för att du sa till ;) gick helt förbi mig!

lizzy

åh måste testa den nån gång :)

anna w

jag chansade och köpte "max factor masterpiece max" och blev supernöjd! har varit skeptisk mot den nya borsten men den är verkligen bra.

Jonahadina

Great site, keep up the good work