Jag är ingen man

Jag ?r ingen manVisst blir man glad när det plötsligt ligger paket i lådan med nya spännande produkter att testa. Kampanjen som låg i lådan denna gång var ACO's nya serie Cliniderm for Men. Jag var inte en man sist jag kollade, så försökskaniner blir mina två bröder. Produkterna jag fick hem är Instant Clean Facial Foam, Soothing After Shave Gel och Instant Moist Face Cream.

Fick även hem 25 paket Extra Pastilles. Jag vet sen innan att jag inte är särskilt förtjust i någon sort, så det blir till att bjuda familj och vänner. Förhoppningsvis tycker de om dom mer än jag. Tack Buzzador!
23 kommentarer
Estelle

De röda extra var ju jättegoda!

Angel

mmm pastillerna e riktigt goda i like...Men acos ja dom kanske missat att d finns män som modebloggar också tur att du har bröder hahha

Beth

Hur lång tid tar det ungefär innan de börjar skicka grejer till en? Har vart medlem i runt en månad nu, och har inte fått något ännu.
Jag vet att det är många som registerat sig det senaste och så, men hur lång tid tog det innan du fick testa första gången? (:

Debbie

Estelle: Naaah, dom ser goda ut däremot, haha.. tycker inte om sockerfritt godis ;P

Angel: Kul att du gillar dom :) Haha, precis! Fast alltid kul att göra bröderna glada :)

Beth: Det är väldigt olika, nu har dom ju haft kö för att bli Buzzador. Men det tar tid! En månad är ingenting, faktiskt :P Jag fick vänta i kanske 8 månader eller mer på mitt första. Sen rullar dom in! Men det beror lite på vilka intressen du kryssat för!

Milia

Oj. Jag får bara sånt man kan äta...
men som sagt, beror på vilka intressen man kryssat för.

Felicia

Haha ojsan, men vad kan det egentligen vara för skillnad på rengöring för män och kvinnor? Testa! Haha :)

Debbie

Milla: Precis, det får jag också oftast.. men det är ju inte helt fel det heller! :D

Felicia: Haha, jag är riktigt nyfiken på skillnaden också ;) så det kanske jag gör!

Stina

Är de där rengöringsgrejerna också från Buzzador? :)

Anonym

Du kan gärna ge mig :D

Debbie

Stina: Jajjamensan :)

puuccii: *kasta till*

Sanna

Alltid roligt med paket! :)

Anonym

najs!

Lisa

trevligt :)

Anonym

Är det helt gratis det där?.. Låter spännande :)

Emmelie

Jag fick också Extra pastillerna idag.
Cranberry lime var faktiskt mycket goda...=)

Linda

jag har den rosa rengöringen o gillar den :)

Debbie

nannafemtler: jajjamesan det är det!

Emmelie: Kul att du gillar dom! Jag är inte så förtjust i lime :/

Linda: Åh, den vill jag testa!!

Stiiina

hahaha.. neej... aja, kul för dina bröder iaf :p

jen

Haha - galet gjort av buzzador! ;)

Trevlig helg!

Linda

den är jätteskön..fast under vintern skulle man behövt ngt krämigare...men nu är det ju VÅÅÅR :)

Jelena

Jag gillar faktiskt halstabletterna. Fick dem i veckan och har lite svårt att hålla fingrarna borta, ha ha.

Kelly

hmmm..fick bara pastillerna..jag tror nog jag måste kryssa i lite fler intressen på mina uppgifter, eftersom jag inte fick ngn ACO :-)

Debbie

Linda: Oh ja, så man blir lite mjukis till våren! :D

Jelena: Åh va bra för dig då :) Önskar att jag också gillade sockerfritt godis, hade varit bra för mina tänder och tandläkarräkningar ;)

Kelly: Gör det! :) Fast ACO fick jag då jag är vip-medlem, så jag är inte säker på att man får det annars!