IKEA


Det blev IKEA idag trots min trötta kropp. Den fick bara gilla läget, ljusstakarna skulle tillbaka. Dom återvunna pengarna låg dock inte någon längre stund i min plånbok eftersom jag hittade lite annat smått och gott i varuhuset. Men ljusstakar blev det trots allt, ett par nyheter fick följa med mig hem. Blev förälskad redan första gången jag såg dom i reklamen. Om jag gillar ljus? Njae, varför tror du det? Haha. Jo, det blev ju faktiskt några stycken. Host. Så användbart - och billigt!

Kan föressten rekomendera IKEA's choklad för 5 kr. Otroligt god!
Som allt annat i deras mathörna. Mums!
15 kommentarer
Kim

Jag håller helt med. Ikeas choklad är supergod och superbillig!

Angel

Trevligt med små shopping

UmmaGumma

Gah, vill oxå till Ikea. Typ NU.

Debbie

Kim: Ja, visst är den! Helt perfekt :)

Angel: Ja, väldigt :)

UmmaGumma: Haha, det är verkligen ett toppenställe! Men det går ju inte att komma hem tomhänt, nästan lite jobbigt ;P

Gilraen

åh, jag längtar så tills ikea kommer hit till karstad. :P

nollåttan

ja, den chokladen är faktiskt väldigt bra! nruklar alltid handla mat på ikea numera...inklusive en massa choklad! jo, HM rowellskjolen VAR tillbaka igår morse. inte just nu som jag ser. Hm, det verkar som om man måste titta in på morgonen på vardagar för att haffa returer och påfyllningar verkar det som. de tar slut snabbt som attans. tom beauty and the geek klänningen hade de! men jag har beställt en lila kjol, funkar inte den på mig, det är en 36a, tänker jag nog sälja den...

Desirée

Det är alltid mysigt att gå på IKEA, och alltid hittar man något smått och gott att köpa. Ljus går alltid åt.

nollåttan

fina ljusstakar!

Anonym

Ikea är alltid kul :D

Josefin

Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett nytt smyckesträd. har ett i orange men nu vill jag ha ett svart istället :D Hursomhelst så är de jätte snygga http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15573&catalogId=10103&storeId=2&productId=72097&langId=-11&categoryId=16287&chosenPartNumber=60096250

(oj snacka om lång url :D) HAHA kan verkligen tipsa om dem, jättenygga!

Debbie

nollåttan: Ja, det gäller att vara snabb!!! Visst har dom mycket gott? Älskar deras lax.. och chipsen, helt underbart pris på lantchipsen, som är mina favoriter! :D

Jofesin: Ja, dom är coola! Fast inte riktigt min stil. Jag har mina halsband på en galge och det är jag jättenöjd med! :)

ilayda

Av Ikeas chokladkaka får jag finnar, därav är den inte bra för mig.

Debbie

ilayda: ajdå! Ja, kan ju va därför den e så billig! Tror inte den var bäst för min hy heller. Fast å andra sidan kanske man inte ska trycka i sig hela på en gång heller *skratta*

anna

älskar dem där chipsen :D

Hallvardaurora

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.