Hjälp mot torra läppar

Kur mot torra l?pparFör några dagar sedan besökte jag Apoteket. Jag behövde hjälp med att få tillbaka läpparnas naturliga fuktighet, eftersom jag så duktigt utrotat den med min älskade labello. Personalen tipsade mig om Vichy's Nutrilogie Lèvres som ska hjälpa läpparna att återfå den naturliga fuktigheten utan att göra en beroende av den. Nu har jag använt den i 5 dagar och jag gillar resultatet. Den ger rikligt med fukt, som stannar kvar i flera timmar. Dessutom är den dryg och luktar gott. Redan efter andra dagen kände jag skillnad. Minus blir det dock för att den försvinner vid mat och dryck. Men den är helt klart en ny favorit i väskan! Pris: 95 kr.
10 kommentarer
Gilraen

åh, den låter ju superbra! :D

Anna - TopLook

Den låter riktigt bra, skulle också behöva ett bra läppbalsam. Anna

Ellis

Det låter som någonting jag behöver,det är inte kul att bli beroende av ett läppglans och om man inte använder det på en halv dag så blir läpparna helt uttorkade:(

Debbie

Gilraen: Ja!

Anna: Mmm! Tror det är många som behöver. Man blir snabbt beroende av dom sämre, jobbigt!

Ellis: Nej usch! Hemskt, och glömmer man läppsylen hemma är ju typ hela dagen förstörd, haha. När jag inte åt på sex timmar var dom faktiskt lika återfuktade som när jag precis tog på det. Så skönt att slippa kladda hela tiden! :P

Cicci

Jag fick den som prov på Apoteket, och jag är inte sådär jätteförtjust i den!! Men Biotherms rosa läppsyl är jättebra :)!

Debbie

Cicci: Inte? Jag tycker den är super! :D Men såklart, allt är ju olika beroende på vilka behov man har :)

Carro

Ååhh.. kanske man ska prova.
Jag är beroende av försvarets hudsalva sen fler år tillbaka!

Rebeca

den verkar ju jättebra

Debbie

Carro: Usch för att vara beroende! Men vad jag minns av den ska den vara bra va?

Rebeca: Ja, för mig var den det iaf! Beror nog lite på vad man söker :)

Malin A

Använder den dagligen och är också mycket nöjd =)