Förklädesklänningen blev min!

F?rkl?deskl?nningen blev min!Ser ni vad jag har hittat? Det här är klänningen jag vid flera tillfällen sprungit runt på stan och jagat. Jag provade den i storlek 36 första gången, men som väntat var den alldeles för stor. Jag skrev då upp artikelnumret så att jag skulle kunna ringa butikerna och lägga undan den ifall den fanns inne. Det var precis vad jag gjorde idag. Väl i butiken var den redan borta från golvet, men min hängde i tryggt förvar hos personalen. Hihi. Nu känns det riktigt bra! Med en blus under kanske det här blir vad jag har på mig vid kompisens kommande bröllop. Vad tror ni? Om inte blir den i alla fall sval och skön att strosa runt i under sommaren.

Jag som precis hann säga att jag funderar på att skippa kriget om H&M's vackra skapelser och börja sy själv. Fast det ena behöver ju inte utesluta det andra.
41 kommentarer
Sandra

Oh vad fin! Skulle passa fint på bröllop absolut! :-D

Beth

Söt (:

Alexandra

Supersöt :)

Beth

Jo, du är medlem på sweetcollect va? TÄnkte bara fråga om exempel på hur man samlar på sig poäng där? Är nyfiken på det, och undrar (:

Debbie

Sandra: Du tror det? Va bra! Hihi.. man kan ju alltid ha en sjal över och täcka axlarna om man inte vill ha en blus under :)

Beth & Alexandra: Visst är den!!

Beth: Jajjamensan! :) Tex kan du göra en prisjämförelse hos Kelkoo, lägga ut en annons hos Eniro, eller någon annan annonsajt.. gå med i något nyhetsbrev eller börja prenumerera på en tidning. Och att värva folk såklart! Poängen är inte poäng, utan godis.. olika godisar för olika saker du gör (:

Gilraen

vilken söt klänning! :D

Emma S.

perfekt bröllopsklänning! jag skulle kunna se dej i den med ett ljust rosa halsband av nåt slag och en sjal! :)

Samira

Så du hittade din förklädesklänning till slut! :)Riktigt söt var den faktiskt!

Frida & Fabulous

ÅH så söt den är! Väldigt fin färg.

Debbie

Gilraen: Ja, visst är den!

Emma S: Va bra att du tycker det! :D Ja, en sjal säger jag också faktiskt (: hihi. Måste hitta skor också!

Samira: Haha, ja! Som jag tjatat va? ;) Fast jag vill nog ha fler ;P Visst är den!

Lottisin

jättesöt, kul att du fick tag på en! =)

Malin

Åh så fin den var!

yllis

Assöt. Verkligen :D

Jennifer

jättefin =) får värsta sommarfeelingen när man ser den ju:)

Stiiina

söööt! :) Också tänkt på de... börja sy själv alltså...

Debbie

Frida & Fabolous: Visst är det! Underbar pastell, helt rätt för sommaren! :D

Lottisin: Ja! Trodde inte jag skulle få det faktiskt! Fortfarande lite chockad ;P

Malin: Visst är den!

yllis: mmm!! :D Im sooo happy!

Jennifer: Haha, visst får man! Vill ha sommar NU!

Emy

Jättesöt! Måste kika in på H&M nån dag. Vårnyheterna verkar bara trilla in hela tiden. Och eftersom det är så upptriggat med H&Ms kläder just nu är det bäst att hålla sig uppdaterad.

Regina

så bra att du fick tag i den :)

Debbie

Emy: Verkligen! Man måste hålla utkik varje dag om man ska ha någon chans, helt sjukt :P

Regina: Ja! Blev superglad, trodde inte att den skulle finnas när jag ringde. Så jag blev överasskad!

Katarina

Den var riktigt riktigt fin :)

Josefin (från klassen)

Nemen debbie, inte visste jag att jag skulle hitta dig här ;)

Debbie

Katarina: Visst är den!

Josefin: Haha, heej! *vinka* Jodå, jag har varit modebloggare sen en tid tillbaka (:

Sophie

Riktigt riktigt fin!

Lily

Hej!
är på jakt efter den hm klänningen själv.

Skulle du kunna skriva ner artikelnummret så kanske man kan ringa runt och kolla... hehe man vet aldrig, kanske ma har tur =)

Kram

Johanna

Riktigt fin var den! Kul att du fick den =)

dzenita

å, übergullig. Härligt att du hittade den till slut ändå (:

Debbie

Sophie: Visst är den!! :)

Lily: Absolut! 033338 är artikelnumret.

Johanna: Visst är den! Hihi, aa.. så glad så!

dzenita: Mmm! Trodde knappt det var sant (:

Angelicas Closet

Klänningen var väldigt fin!
Kul att du fick tag på den :)

Anonym

åh! så söt! passar dig perfekt! :)

Anonym

åh! i från lilla jag! haha!

Hanna

åh! ifrån mig!

Hanna

åh! ifrån mig!

Josefin

jasså där ser man :) jag har också funderat på att börja blogga men jag vet inte, vi får se.. går det bra på vfu:n föresten? kram

Sandra

jättesöt klänning!

Debbie

Angelicas Closet: Visst är den! Ja, jag hade riktig tur!

Hanna: Haha, hatar när namnet faller bort!! :P

Josefin: Gör det! :D Skoj! Jodå, det går.. fast det här med slöjd och bild existerar knappt där jag är. Inget dom ägnar sig åt, supertrist! Barnen är sjukt uttråkade, så dom skulle verkligen behöva det. Funderar på att sno åt mig några barn och göra som Hasse, besöka träslöjden :D hur går det själv? kram!

Sandra: Visst är den! :D

Anonym

Sööt outfit =)

Josefin

Jodå, det går, eller a har vart hemma idag och igår för jag är grymt förkyld, kan knappt prata :( men i måndags var det iallfall kul. är ju i en etta så jag ska vara med treorna på slöjden. men jag tycker fortfarande att allt är luddigt, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, och vilka böcker jag ska läsa.. jag känner mig helt förvirrad. kram!

Debbie

danajs: Visst är det! =D

Josefin: Lägg till min msn om du har! [email protected] är min privata (: Jo, det är himla snurrigt för mig också! Jag förstår inte riktigt om man ska följa med på träslöjden med en annan klass, eller om man ska se hur just min klass förhåller sig till ämnet. Lite förvirrad som sagt, men det löser sig säkert med tiden som allt annat! Kram!

Tess

Jättesöt klänning:)

Anonym

sööt klänning!

Sassy

Den var jättefin! Tur att du fick tag på en!