Parfym för garderoben

God doft i lådorna

Vill du öppna garderoben och möta en underbar doft? Jag tänkte tipsa om Wax Tarts från Yankee Candles. Det är wax utan veke, som är helt perfekta att ha i garderoben eller i byrålådan på grund av den underbara doften som sprids. Själv har jag Autumn Wreath bland underkläderna sedan mer än ett halvår tillbaka och till min stora glädje har doften inte stillats det minsta. Jag ska definitivt köpa till mina andra garderober också!

Finns i flera olika dofter och kostar endast 24 kr hos Pulpstore.
16 kommentarer
Angel

åh vad bra tips,

Malin

Åh,det kanske man skulle skicka efter nåra..:)

Sophie

Hihi! Kul att höra att du använder dina bloggdrinkspresenetr!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

ulrika

Haha, det var visst ankare!
Tur att nån är uppmärksam

Amanda

Vad smart, måste man testa.

sandra

Måste jag testa! :)

Att ha det gott

Låter toppen Tack för tipset

Amanda

Jag har mina kvar från bloggdrinken också, de doftar riktigt gott! =)

Emmelie

Så härligt når det luktar gott i garderoberna och om kläderna :D

Nina

tack, är själv nöjd med fotona :D

Erica

Ja jo precis! Här sitter jag fortfarande halv fem och lökar .. nu ska jag ta mig fan göra mig iordning, hahaha! ha en fortsatt bra dag :)

Sandra

Vilket bra tips. Ska lägga det på minnet :D

Nyponet

Härligt att mötas av älsklingsdoften varje gång man öppnar byrålådan eller garderobsdörren!

Mathilda

Vad billigt, ska kika ;)

Irena

Ska inhandlas :). Men jag trodde att
de enbart funkade i sådana där behållare med sterinljus under. Tydligen inte hehe...

Ram & Umu

Wow nice, frågan är vart ska man lägga det när man har en gaderob som är fylld med kläder?