Krämen som klarar allt

Krämen som klarar allt
Jag  är ofta sån som inte bara faller för effekten av en produkt , utan även dess förpackning. Burken för Egyptian Magic är inte mycket att hurra för - men dess innehåll är hyllats av många stora namn och det räcker i det här fallet. Jag gillar dessutom att det är en allroundkräm, alltså att den fungerar för hela kroppen, både hud som hår.

Egyptian Magic är den ultimata allround-krämen som används för att mjuka upp torr hud, ge fukt åt torrt hår, lindra kliande hårbotten, mjuka upp spruckna läppar och torra händer, nagelband, armbågar och hälar, som makeupunderlag, för att lindra irritationer efter rakning, solsveda eller insektsbett.

Jag måste erkänna att jag är tokigt sugen på den här krämen. Hur mycket pengar sparar man inte genom att använda en och samma kräm till hela kroppen? Just nu kan man dessutom spara ännu mer - Accessora har nämligen 15% rabatt på denna magiska burk fram till den 29:e juli.
10 kommentarer
Sabor

Låter som den ultimata krämen ;)

Mia

Godnatt :)

amelie

GE MIG!

carro

Den låter ju toppen : )

soulmate

Den må vara bra! Men visst sjutton ser den ut som en burk fläckbortagningsmedel typ. :D

sandra

låter som en bra kräm!

martina

den måste jag kolla upp=)

Debbie

Sabor: Ja, visst gör det!!
Mia: Godmorgon ;)
amelie: Haha, säger desamma!
carro: Aaa! Låter som ett måste!
soulmate: Hahaha, eller hur! Sjukt trist burk :P
sandra: Ja, jag tycker det också :)
Nina: Ingen reklam!
martina: Gör det :)

Nadde

Låter bra det...

Ofelia

Du kommer inte ångra dig och du inhandlar en sådan... Jag vet vad jag talar om - har en själv. ;)