Dagens låt


Coldplay - Talk

Varför tröttnar man aldrig på Coldplay?
20 kommentarer
Anna

Jag ska alltså ändra i kodmallen som jag får hos Affiliator?

Anna

Jag menar i koden.. :-)

Anonym

My guys! Dem är bäst. Btw, jag har fått deras autografer och sen står det "to Jessica lots of love, Coldplay". Det ni!

Em

åhh jag älskar den låten... även Fix you från den cdn!

Debbie

Anna: Ja, alltså. Ta en kod från tradedoubler. Klipp ut http-adresserna. Klistra sen in de http-adresser du fått från affiliator i den "mallen".

dirtyprettythings: haha, wow! :) Coolt!

Em: Ja, Fix you är en stor favorit här också!! :)

JohannaC

Älskar Coldplay!:)

Undrar bara vilken stilmall du har som "grund" till din blogg. Jag försöker hitta någon som det fungerar att lägga in videoklipp i utan att bloggen blir helt konstig :S

MVH/JohannaC

Emelie

Jag tröttnar aldrig på den låten..!

fruitcocktail

Dom är verkligen favoriter för mig med. Jag tröttnar inte heller! Helt otroligt att man inte gör det:)

Diana

Jag tröttnar aldrig heller :)

Debbie

JohannaC: Tror den heter nature. Den gröna!

fruitcocktail: Visst är det!

Linda

Åh jag älskar Coldplay!

Gizella

För att Coldplay rocks? ;)

Linda - Sjuktbra.blogg.se

vet inte, Coldplay, bob dylan och Lasse tröttnar jag aldrig på :)

Jennifer

för att dom är så jävla bra. Min favorit just nu är Low.

Liv

Coldplay är det bästa sen U2. Älskar!

Linda

därför att de så himla bra :D

Michaela

Antagligen för att de prickar rätt in i hjärtat.

Emy

JAg säger bara en sak: Coldplay i globen i november 2005 med de bästa tjejerna. AAAh. minne för livet.

Philippa

Ingen aning deras låtar är genialiska

Nicklasella

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.