A lot like Love

A lot like loveFilmer är underbara gåvor när man är förkyld och seg i knoppen. Såg precis A lot like Love. Önskar att det hade varit en av de filmer jag fått hem gratis i brevlådan - för den var riktigt bra. Ashton Kutcher spelar Oliver - en töntig kille med ett välplanerat liv och stora drömmar. Amanda Peet spelar hans motsats. De träffas på planet till New York och deras vägar korsas flera gånger under de kommande åren. De blir vänner och lite till - men aldrig något seriöst. Tills den dag då båda inser att det som fanns framför ögonen på dom hela tiden kanske faktiskt var det enda rätta.



Otroligt charmig film som en dag kommer få bo i min dvd-samling. Både Amanda Peet och Ashton Kutcher bidrar till en skön stämning filmen igenom. Dessutom luras jag in i att tro att det faktiskt finns en gnista mellan dom. På riktigt. Hela 5 godissvampar förtjänar A lot like Love!

15 kommentarer
Petra

Den är jätte söt den filmen! Den bor redan i min dvd hylla :P

Anonym

Såg den när den gick på bio för ett tag sedan, och jag håller med, verkligen charmig film :)

Nora

vad gulligt med godissvampar :)

rn

Det måste jag se, hihi :)

Diana

Åh, den har jag sett! Hur bra som helst!

Modesty Mia

Låter som en helmysig film! Gillar filmer som får mig på gott humör!

Sophie

Uppdatering: Marängsvissen blev inte så god som jag hade tänkt mig pga att marängerna va för gamla så de va aldeles för sega!:) Kul att höra att filmen va bra, kanske man ska hyra! Själv somnade jag som vanligt undet fyrans nyheter mitt i filmen....

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Lolita

låter som en bra film, ska hyra den :)

Malin

Jag gillar också den! Nu ska jag snart gosa ner mig o se på Vanity Fair- äntligen damp den ner i brevlådan!

Anonym

Jo den är härlig!

Debbie

Tack för alla kommentarer!! :)

Sophie: Nämen! Haha, fy va illa då!! Finns en tårta i frysdisken på ICA.. som smakar marängsviss.. helt underbar! Den ska jag köpa idag :) Attans att jag inte minns namnet på den, vet bara hur den ser ut :P Ska tipsa sen! ;)

Malin: Va kul! Hoppas min också dyker upp idag :)

Michaela

Riktigt mysig film och jag älskar att titta på deras bloopers.

Terese

Jaa, den är gullig, visst är den. O sen Ashton Kutcher också, det gör ju inte det hela sämre;)

Hanna

Åh, den såg jag på bio förra året måste det ha varit, iallafall när den gick på bio ;) Supergullig film, och Ashton gör den extra söt! Hihi :)

Sussi

Oh, A lot like love är verkligen jättebra. Både Ashton Kutcher och Amanda Peet spelar grymt bra i filmen.

Det är så härligt med filmer när man ligger hemma i soffan med förkylningar, ohja.