Treatment salve

Treatment salveRose & Co Apothecary har många lyxiga förpackningar med smått och gott. Jag har provat deras Hand & Nail treatment salve med rosewater och glycerin. Allt som doftar rosor går hem hos mig. Fast tyvärr verkar det vara ungefär det enda den här salvan lyckas med.

Den sägs vara "En rik, intensivbehandling som mjukar upp torra, spräckta nagelband och sköra naglar.  Innehåller en speciell blandning närande oljor och vaxer som mjukar upp händer och naglar."

Ehh. Nej, jag måste tyvärr säga att det inte händer mycket alls. Inget alls faktiskt. Doften försvinner dessutom väldigt fort efter du applicerat den på handen. Behåll därför salvan i burken. Men om du inte känner för att ha en liten luktburk med dig i väskan, råder jag dig till att lägga dina 89 kr på något annat, som faktiskt fungerar.

Se mina tidigare tips om hjälp mot torra händer här!
15 kommentarer
Maria

Vad synd att det inte fungerade bra!

emelie

HAHA så skönt av dig att totalsåga en produkt! Har nog aldrig sett det på en blogg förrut :)

pernilla

det var ju trist :/ depend har massa bra oljor och sånt. jag gillar sesamoljan. här har du de olika :) http://www.depend.se/Page.asp?PageNumber=27

Beata

Då tycker ja verkligen du ska unna dej trosorna! ;)

Diana

Kul recension, mindre kul resultat! :)

Debbie

Maria: Ja! Fast jag har andra knep som fungerar :)

emelie: Haha, jag är bara ärlig!!

pernilla: Ja, jag gillar deras produkter! Tack för tipsen :)

Beata: Haha, du tycker det? Får se, kan alltid spara dom till ett annat år :)

Diana: Haha, tack :) Mm, men det finns ju flera knep som tur är!

Åsa

Fin blogg :)

Anna

tråkigt att den inte var bra :) Men det är alltid kul med recensioner!

emma

Tråkigt att den inte var bra! Gllar rencentioner!

thowe

Kul att du skriver personliga recensioner! Men vad tråkigt att den inte fungerar :S

Anonym

Synd att den inte var någe bra :/ Men tur att jag läste det iaf. Thanks! :)^^

Cicci

Håller med, fick den på bloggträffen i höstas och den funkar inte! Men söt burk iaf haha :)!

Rouge

Usch, det var ju verkligen inget vidare! :O

Debbie

Åsa: Tack! :)

Anna: Ja, lite trist! Kul att skriva dom också :)

emma: mm! Ja, det är en bra grej :)

thowe: kul att du gillar dom! :) Ja, lite trist. Men nu vet vi det! :)

Anonym: Vasego! :)

Cicci: Fick den på bloggträffen i somras ;P lite sen recension! haha, precis.. burken e cute. Får bli en luktburk för min del, bra på tunnelbanan när de luktar skit :P

Rouge: näää :P

Elin

Jättekul med recension, men synd att produkten inte var bra.