Stylein

Stylein

Så har man varit på en underbar modevisning av Stylein tillsammans med Yllis och Cicci. Det var klänningar för hela slanten, och inte mig emot. Modellerna bar även smycken från Cornelia. Vitt, svart och grått. Puffigtförklädesklänning och rosett i midjan.  Flera av plaggen ligger numera på min önskelista. Så roligt som det här var får jag ångest av tanken på att jag inte tackat ja till flera visningar denna modevecka. Nu har jag lärt mig min läxa. Fick dessutom en goodiebag. Innehållet får ni se imorgon.
10 kommentarer
Ellis

Ser helt underbart snyggt ut,snyggosaker:)

Jennifer

Det måste ha vart helt underbart, stylein har ju oftast hyfsat snygga grejer. :)

MakeUpYourMind

Vad spännande. Jag vill också gå på visningar..

caroline

Åh vad roligt det det skulle varit att vara där :) Lyllos!

Caroline

Åh, det vill jag också ha! :) Så söt.

Frida & Fabulous

Ser underbart ut!

Modesty Mia

Puffigt och rosetter, I like!!! :)

jen

Åh, kläderna ser riiktigt härliga ut! Trevlig helg!

Ellinor

Åh spännande! Älskar både stylein och Cornelias smycken!

Hugolone

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)