Goodiebag

Goodiebag


Fick en liten goodiebag igår på modevisningen. Den innehöll flera broshyrer från bland andra Oriflame, Vagabond, Cornelia och +46 men även lite intressanta prylar så som

  • Oriflame Skindividual day cream
  • Redken, nya Color Extend produkter, Total Recharge och Shampoo
  • Dermalogica, varuprov på Gentle Cream exfoliantSkin smoothing cream och Special cleansing gel.
  • Betsy Sandberg, Hemlagad choklad bjöds det på innan visningen.
  • Två frikort hos Corinne & Friends, med totalt 4 gratis tvätt och fön.
13 kommentarer
sanna

åhå, vad roligt med goodiebags! :D

Angel

vad kul

Sweetheart

Så skoj! Du skulle ha tackat ja till fler av dem, så roligt att se visningarna ju! :)

Nina

Jag var också på stylein visning! kul med liten goodiebag tyckte jag :P

Sandra

Alltid trevligt med goodiebags med så bra grejer!

Emilia

Vill också ha en goodiebag :P

Anna - TopLook

Vilken bra goodie-bag, alltid kul att få testa på nya produkter! Anna

Beata

Åh va massa bra! Kul o testa lite nytt! Vill me ha en ;p

Beatrice

Jag är officiellt avundsjuk!

Lulun

jag också

Sophie

Goodiebags är alltid trevliga!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

mandy

åh, jag älskar goodiebags :)

Vetlealba

Good people of togo i was here ok.