Crystal File

image982Nu har jag filat naglarna med min nya Crystal File från Essie. Den sägs hindra naturliga naglar från att skiva sig. Dessutom har den en sån yta som aldrig slipas ner och blir matt. Det är bara att rengöra den då och då, så ska den ha obegränsad livslängd. Den obegränsade livslängden kan dock vara hotad utav dess sköra material - men sparar man det lilla fodralet som den kommer i vid köpet ska den klara sig bra.

Något tjockare fil att arbeta med än vad jag är van vid sen innan, men den filar snabbt och lätt ner nageln till önskad storlek. Att fila naglarna blir plötsligt inte ett projekt längre! Jag är riktigt nöjd!

Finns hos bland annat Blush och Åhlens för 169 kr.
8 kommentarer
Katta

ska nog köpa en sådan eftersom jag behöver en fil :)

Fridah

** precis :D :) hööh jhan var ltie spceiell:P

Agnes

svar: ja visst är det :P

sofia

hehe jaa egentligen ska ju chokladaskarna ätas vid jul..:)

Sica

Svar> Jo, jag har körkort men ingen bil ännu. Men jag skulle nog inte använda bilen oftare än kollektivtrafiken ändå. Jag pendlar till jobbet nu och jag skulle gå back med 2000kr per månad om jag tog bilen istället för pendeln.

Liza

En sån ska nog kanske jag köpa :)

alexandra

haha ja den är skön ;)

Abelolea

Informative website! Thanks!