Confessions

ConfessionsConfessions handlar om den ytliga tjejen Katya som rör sig i dom fina kretsarna, shoppar dom rätta kläderna och gör lysande ifrån sig på arbetet. Så gör hon plötsligt misstaget att förföra brudgummen till en av stadens mest inflytelserika kvinnor och hennes status riskerar att gå förlorad. Inte så smart. Särskillt inte när denna kvinna anordnar en fest för alla som är något och Katya inte får någon inbjudan. Men det stoppar inte Katya, hon gör allt för att få tag på en.

Det var första gången jag såg Confessions och med Jennifer Love Hewitt i huvudrollen hade jag väl ändå förhoppningen om en bra film. Tyvärr tyckte jag att hela filmen bara skrek "dåligt skådespeleri" rakt igenom från alla medverkande. Sen är Katya så otroligt ytlig att det inte ens blir roligt, jag blev mest bara äcklad och arg. Nej, den här filmen hade inget annat än ett snyggt omslag!
3 kommentarer
Anonym

vill se den ;P

Mia

Vad trist :( Men men, jag gillar henne faktiskt så jag lär väl försöka se den ändå :)

Mjuk

Kan bara hålla med dig, den där filmen var en riktig flopp..