Vademecum tandkräm

Vademecum tandkrämFör ett litet tag sedan fick jag som bekant hem tre utav Vademecums nya specialdesignade tandkrämstuber. Då nämnde jag bara den nya fräcka tuben och inte dess innehåll.

Vademecum själva säger att "Vademecum Fluor innehåller fluor som förebygger karies. Vetenskapliga tester har visat att den typ av fluorförening som ingår i Vademecum stärker tandemaljen och ger ett extra skydd mot karies."

Om flourföreningen som ingår i Vademecum stärker tandemaljen faktiskt gör det, har jag inte en susning om. Men god och fräsch funkar för mig! Smaken påminner mig lite om när man som liten hellre åt tandkrämen än borstade sina tänder med den. Det var tider det.

Vademecum Special Edition kostar 29 kr.
4 kommentarer
Elenore

Läcker! :-D Min rosa LG har vi här på GNT där jag jobbar, men vi säljer bara till ÅF, vet dock att Haléns har beställt 10 st av den, så håll koll hos dem! :-) De bör ha dem i slutet av augusti början av september, de kommer sälja den för 9995:- om jag inte missminner mig!

Emma Journalen

Fasen, jag glömmer jämt bort att kolla efter den där. Vill ha den i mitt badrum. Finns den att köpa i vilken matbutik som helst tro?

Malin S

Den var ju hyperläcker (och bra för tänderna ;)

Ylva

hej!
jag köper ofta varor pga utseende, och jag hatar alla tandkrämstuber, de är gräsligt fula =/
sen såg jag denna på Plus i veckan, och blev så glad att även Jag numer kan ha tandkräm ;)
Du får mer än Jättegärna mejla mig och berätta var du hittade den!
jag lyckas inte hitta ngt försäljningsställe...

Skulle bli glad!
Mvh Ylva