Bio: På Smällen

Bio: På SmällenMoviezine bjöd på förhandsvisning utav nya komedin På Smällen - och jag var på plats. Filmen handlar om Alison som blir befodrad på sitt jobb som nöjesjournalist och går ut på krogen för att fira detta med sin syster. Efter några öl för många går hon till sängs med knasige Ben. Efter 8 veckor får Alison veta att hon är gravid och måste nu meddela den man hon spenderat en natt med - och inte träffat sen dess. Alison vill behålla barnet och ger ett förhållande med Ben en chans. Bens galna livsstil gör det dock inte så enkelt.

Helt otroligt. Så här mycket har jag inte skrattat på länge! Ben och hans knasiga vänner står mestadels för humorn genom att röka på, vara snuskiga, korkade och säga fel saker vid fel tillfällen. Den här komedin blir aldrig seg och tråkig, det händer något hela tiden. Extra plus för att Alisons syster delar namn med mig, hihi.

Premiär 17 Augusti. Du måste se den!



Tips! Vill du gå på bio helt gratis? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
7 kommentarer
hannah

Tack för tipset! Den måste jag försöka hinna se sen :-)!

Emma

Tack för tipset, måste se den! Trodde att den inte var speciellt bra, men jag litar på ditt omdöme! ;) Vi har ju ungefär samma smak (Märker det när jag läser dina recentioner).:)

Mi

Verkar ju hur kul som helst, tack för tipset! :)
// Mi.

Emelie

Den verkar vara jättebra! Ser verkligen i fram emot den :) Tack för tipset!

Carro

Ja, den verkar jättebra ! :D

Amanda

Vad kul! Jag är dålig på att gå på bio men den där kanske måste ses! =)

Angelica Lindvall

Vilken rolig recension, nu måste jag ju se den! :)