Övningsgår

?vningsg?

Jag och mina vita spiror passar på att övningsgå med mina nya pumps så fort jag får tillfälle. Allt för att inte få obehagliga upplevelser den 28 april - då jag ska vandra runt i dessa en hel dag på vännens bröllop. Skorna i sig är sköna, men belastning på framdelen av foten tycks jag aldrig riktigt vänja mig vid.

Någon som vet om Scholl's Party Feet kan vara att införskaffa? Eller har du något annat knep för att slippa svullna fötter och svidande skavsår? Dela gärna med dig!
35 kommentarer
Erika

hehe ok jag med :p

Lottisin

Partyfeet underlättar, men förhindrar inte smärtan... Men helt klart bättre med än att vara utan dem. :)

Angel

Åh så fina

Anna

Party Feet är bra men jag tycker att de gör så att skorna nästan känns som en storlek mindre! Anna

Angelicas Closet

Jag behöver aldrig partyfeet i pumps men i sandaletter är det rätt skönt att ha. Som Lottsin skrev, det underlättar. :)

amanda

Jättesnygga skor!

Debbie

Lottisin: Ja, det kanske är det! Tack för informationen :)

Angel: Visst är dom! :)

Anna: Ajdå, ja det är ju surt isåfall. Då får man ju ont av det istället!

Angelicas Closet: Ahaa.. ja, men man kanske borde prova dårå :) tack för infon! :)

amanda: Ja, visst är dom! :D

AmandaB

Finns inte de på apoteket? Tror det iaf.
Haha jag brukar städa i mina nya skor :P För att gå in dem ordentligt ;)

Anonym

snygga skor :)!

PARTYPINGLAN

jag har ett tips köp skor med bredare klack så blir de skönare att gå i men eftersom du redan har ett par skor så kanske inte det är något alternativ=)

Johanna

Ha en party feet där fram, brukar också få ont där! Snygga skor säger jag igen =)

Mi

Snygga skor! :) Jag har samma problem, får ofta jätteont efter en timme eller två.

Sanna

söta skor

Ellinor

Riktigt snygga i alla fall :)

maria

de var jättefina! Letar faktsikt efter ett par vita skor till min student!

Anna

snygga! får själv skavsår hela tiden och får har plåster överallt, vet inget annat knep

Sweetheart

Så snygga skor! Tror definitivt att de kan hjälpa lite iaf, värt att testa med dem, borde ju itne göra det värre iaf ;)

Debbie

AmandaB: Vet du, jag ska göra som du. Städa i dom! :D

PARTYPINGLAN: Haha, ja lite försent är det nu! Men ska tänka på det ;) Synd bara att jag oftast inte faller för såna modeller! Inte lika snyggt ;)

Johanna: Hihi, ja.. det får nog bli till att prova såna :)

Mi: Ja! Så himla trist, förstör ju en hel dag!

maria: Oh :) Ja då kan du kolla på Scorett!

Anna: Haha, låter som mig fullt ut ;)

Sweetheart: Visst är dom! :D Ja, exakt! Isåfall vore det bra illa ;)

Emma

Wow vilka underbara skor ! avundsjuk :(

Anonym

Fina! Party-feet är verkligen en god idé!

Anonym

Fina! Party-feet är verkligen en god idé!

Christine

Köpte de där partyfeet-grejerna men de hjälpte inte så himla mycket. Kanske köpte mig en extra timme utan brännande fötter :-P Fina skor föresten!

Becka

Ja, man får ont i fötterna även om man använder party feet, fast mindre ont. Snygga skor!

Anna

Riktigt snygga pumps!

Hanna

gud så snygga! har prövat dom med! :)

Debbie

Emma: Visst är dom! Men du är väl inte avis på alla skavsår jag kommer få? ;)

Anonym: Ja, jag misstänker att det kanske inte är helt fel :)

Christine: Haha, jaså.. men en timme är det kanske värt ;P

Becka: Dåså, då blir det väl iaf snäppet bättre ;)

Anna: Visst är dom underbara!

Hanna: Jaaa, dom är verkligen fina :) Vackra! Och fungerar till mycket :)

baby

Partyfeet och sånt här riktigt skavsårsplåster, som är som extrahud på hälarna och vid stortårna och eventuellt lilltån.. Det börjar på D.. Ska kolla upp det lite nogrannare! ;)

Skitbra, fungerar perfekt för mig!

Jess

jag har ingen erfarenhet när det gäller att motverka skavsår/svullna fötter. däremot är det sjujäkla skönt att spraya salubrin lösning på svullna och ömma fötter :)

ShopALotic

jag tycker inte att party feet är så bra, de gör att skorna blir trängre, tyvärr. : ( om de inte blir det för dig så kan de ju vara värda att ha i.

jag tycker att det är mkt bra att spraya trötta fötter med the body shops pepparmint spray för fötterna. den svalkar mkt skönt o lugnar uppsvällda fötter.

: )

Sofia

Partyfeet är bra. Finns även en mycket billigare variant på Lagerhaus som också funkar bra. Fina skor.

Katta

Jag tycker att Party feet är hur bra som helst :)

Jennie

Här kommer ett tips; Ha på dig ett par blöta sockor i skorna(hjälper bara om det är äkta skinn) och gå ut dom hemma ... det hjälper alltid! Då får du nog lättare ner partyfeetsen åxå! :)

Ilvana.

Snygga :)

Debbie

Tack för alla tips!! Uppskattas verkligen :)

Jennie: Tack! Min farmor brukar alltid ge mig det tipset också :)

Glennkamilla

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.