Bröllop

Br?llop

Nu ska jag på bröllop!
32 kommentarer
JohannaC

Du ser jättefin ut! Ha det så roligt!

Maja

Oh du är jättefin juh! Ha det så skoj!

anna

Vad fin du är! Ha det så trevligt =)

Angel

Jättefint d blev ha så trevligt

Amanda

jättefint :D hoppas att bröllpet blir vackert :D kram

AnnaMira

Gud va söt du e! Hoppas bröllopet blev fint!

Sweetheart

Så fin du är! Hoppas du får skoj, bröllop är ju så trevlig :)

Becka

Va fin du är!
Skorna är jättesnygga.

Johanna

Vad fin du blev! Ha så jätte kul på bröllopet!

Gilraen

åh, va kul! Lycka! :D Du är superfin med, ha det så kul nu.. ^^

Jennifer

Du är jättefin och söt . Hoppas det var trevligt ! :)

Sandra

Fint! Hoppas du har det underbart!

nvrmnd

shit vad fint! passar dig riktigt bra, fining där. ;]~

Sandra

Du är jättesöt! Hoppas du får en fin kväll!

nattisen

jätte sött :)

Jennie

fint, ha så trevligt :)

Anonym

Ja men precis! Men hon e helt överbeskyttande så de är sjukt. Jag har börjat träffa en kille från nätet (har pojkvän) och hon blir helt upp o ner. Drömmer mardrömmar osv. Då är d fan ngt allvarligt fel på henne :S jag måste ju få träffa folk utan att hon ska bli som en helt annan människa. Dom behandlar mig som nån jävla 5åring o inte så gammal som jag är. gaah!

Cicci

Åh så fint! Hoppas brölloppet gick bra :)!!

Isabella

Jätte snyggt, :)

Anonym

usch ja inte kul de där. kan tänka mig att d blir värre när ja fyller 18 :P men hoppas hon lär sig släppa taget, verkligen!

Emilia

Va fin du var :)!

lizzy

åh vad fin du e :)

annie

väldigt sött! lite 60-tal över det hela :)

Anna

Nahj vad söta kläder :D

ShopALotic

riktigt vår-fest-fin! : ) det verkar ha blivit en lyckad dag, kul!

Hanna

Fin oufit :) Den söta koftan passar jättebra till klänningen.

Nathalie

vart kommer koftan ifrån? :)

Kelly

åh så fin du var! :-)

Mathilda

Super het tjej! =)

Debbie

Tack allihop! :)

annie: Aaa..jag älskar 60-tal! :D

Hanna: Visst gör den det? Hihi, tyckte det blev perfekt! Sprang runt och letade i butikerna, men så hade jag den i garderoben. Bara väntade på att få bli använd :)

Nathalie: BikBok, från förra sommaren!

Kelly: Tack :)

Mathilda: hihihihi..tack *blir rosig*

nvrmnd

Du är finaste deb! :)

Goranamna

Looks good! Many thanks, Thanks much!