Detaljerna som gör det!

Prylar

Jag tror att de flesta känner igen sig när jag säger att man av någon anledning alltid måste köpa något när man besöker IKEA. Som en oskriven lag, man kan inte åka därifrån tomhänt. Det här är vad jag kom hem med idag. Ja, förutom ljusbrickan från Indiska som jag fann redan igår. Ljus (älskar ljus) i underbar antikgrön färg som passar utmärkt här hos mig, och de andra i härlig doft av vanilj. Fick även bli en behövlig korg till bokhyllan. Det är detaljerna som gör det!

När man ändå är på IKEA måste man ju också passa på att köpa Sveriges godaste chips, Lant Chipsen. 9 kr påsen är nästan farligt billigt.
11 kommentarer
Camilla

Åh, din elaking där! Toblerone... Jag som bestämt mig för att ha en godisfri kväll. Attans!

Linnéa

Min 23 åriga syster kom hem från Ikea med en drakfilt med fjäll och tunga samt en blå kamel vid namn "Barnslig" häromdagen.
Som du sa, något måste man köpa..

Agapi

du har RÄTT! fin blogg föresten :)

modeamatören

Jag ÄLSKAR IKEA. Alla mina möbler, till och med golvet är därifrån. Deras chokladkaka kostar bara fem fjuttiga kronor - nästan gratis.

Lindis

Kan inte hålla med!

Junitjej

Har en gissningslek på min blogg. Du kan säkert alla svaren!

Angel

Ja precis så är d... Gillar d rosa ljuset

Emilia

klart man måste ha me sej nått hem från ikea :P
Hittar alltid något stort,lr litet som ja älskar där:P

Cicci

Ja därifrån kommer man aldrig tomhänt :)!!

Amanda

Man hittar alltif nåt där, och ja, chipsen är ruskigt goda! =)

Michaela

Åh, jag håller med dig! :-) Sveriges godaste chips..