Dejtingexperten

HitchIbland kan tv1000 visa sig vara riktigt toppen. Ikväll visades Hitch, en helt hysteriskt rolig romkom om dejtingexperten Hitch som hjälper blyga killar att ta steget fram till den snygga tjejen och fråga om en dejt. Men att hjälpa andra visar sig vara lättare än att vägleda sig själv. Hans filosofi är att det finns killar därute som inte blir sedda, killar som faktiskt motsvarar det som vi tjejer vill ha. Problemet är kanske att deras skönhet är på insidan och att i vårt ytliga samhälle får de kämpa sig fram med armbågarna. Det är dom killarna som söker sig till Hitch för att få tips och råd, om hur de ska bli sedda av den kvinna de drömmer om.

Är det inte lite konstigt hur man kan ha så fel? De senaste gångerna jag sett på en film har jag innan haft förväntningar som inte alls motsvarat vad jag fick. Så var det även den här gången. Jag trodde att Hitch skulle vara tråkig, men ack så fel jag hade. Roligare film var det faktiskt riktigt längesen jag såg. Ett hett tips för dig som känner för att skratta högt


5 godissvampar av 5 för en lysande komedi!
13 kommentarer
sabina

uh, hitch är grymt rolig!

rn

Man kanske borde skaffa någon sånn där rolig kanal som tv1000 osv :P

Malle

tack för filmtipset =) ska kika på den =D

Angel

tihi sa ju att den var bra =)

Racil

Hitch är bäst!

Hanna

Den måste jag bara hyra! Älskar dina film recensioner, flera!! Haha :D Puss!

Beatrice

Hitch är jättebra! :D

Cecilia

Visst är den bra? Jag älskar den :D

Gilraen

Jag såg den filmen när den gick på bio, asbra är den! :D

Debbie

sabina: verkligen!!

rn: njaaa, den är inte så kul i övrigt. Premiärerna e skoj, men sen ere ju samma filmer som snurrar ;) Jag skulle satsa på Canal+ om jag kunde :)

Malle: Vasego! Gör det!! :)

Angel: Haha, jajjamensan!

Racil: Riktigt bra ja! :)

Hanna: Haha, tack! Det kommer flera med tiden ska du se (:

Beatrice: Ja, riktigt kul!

Camilla

Jag gillar Will Smith, men ibland kan man bli lite trött på att han bara kan spela en roll... Men rolig är han och jag tyckte Hitch var jättekul! :)

erica

Jaa, gillar den filmen. Och eva mendez är fab!

Emelie

den är ju sjukt rolig den filmen :D