Vad ser du på ikväll?


Vad ser ni på klockan 21.00 ikväll? För många är nog svaret Desperate Housewifes. Men vi som inte har femman i kanalutbudet (ja, Viasat - fy skäms!) får nöja oss med något annat. Och vad ska en stackars kanal göra när hela befolkningen samlas framför ett program? Jo, man försöker konkurrera med DHgott det går - letar upp en annan serie med de "rätta knycken". Tv3 sänder ikväll andra avsnittet av Vanished. Det är alltid kul att se första avsnittet av en ny serie. Fastnar man så gör man, annars är det bara att zappa vidare till något roligare. Jag tillhörde en av dom som gillade Vanished, så pass mycket att jag bestämt mig för att följa den. En enerverande reporter, en kriminalare med mardrömmar från tidigare fall och ett offer med dubbel identitet. Riktigt spännande - och såklart en hel del mumsiga hemligheter att bita i.
7 kommentarer
Emelie

House på tv4, fast jag brukar se Desperate förut men har halkat efter. ;)

Ally

Hinner typ aldrig hem till 9 :/ hade jag gjort det hade jag väldigt gärna sett på House, men jag hinner inte följa det, sorgligt nog. Ikväll blir det annars Sin City för mig om en kvart!

Angel

Åh missa desperata hemmafruar

R n

:O du får ju inte missa dh! Det är ju hemskt. Det som är så bra :/

Josephine

Jag har helt övergivit Desperate Housewifes för House på 4an. Den serien är asbra!

cizzi

Desperate såklart =)

thowe

tittar på dh, får fnatt utan den serien, haha!