Höstmurriga naglar

Essie Wicked

I måndags beställde jag en belöning till mig själv efter allt hårt slit med ett inlämningsarbete. Belöningen var ett paket från pulpstore med Essie nagellack i färgen Wicked. Varit sugen på den färgen alldeles för länge, och oj vad glad jag är att jag gjorde beställningen. Är otroligt nöjd med Wicked eftersom det täcker bra redan vid första lagret - som gör nageln mörkt vinröd. Tar man ett lager till blir det mycket mörkare, nästan svart - fast man kan fortfarande se lite av de röda. Otroligt snyggt, kan varmt rekomendera om du varit sugen på en mörkare färg. Om du beställer från pulpstore får du dessutom roliga gratisprover med i ditt paket.
22 kommentarer
Tess

sjukt snygg blogg du har! älskar leopard.. / Tess

Tereze

http://kirch.blogg.se/071006095213_dagens_frga.html
Svara på dagens fråga! :)

Emelie

Mörkt nagellack är så himla snyggt..

JAM

hej , vilken intressant blogg du har ;) hehe , vill inte du bli min bloggvän , jag länkar till dig , du länkar tillbaks , så hittar vi tillbaks till varandra igen , och så får du ju fler läsare genom JAM , vad sägs , ;)? kramar

Debbie

Emelie: Visst är det!!

JAM: Tack! Jag är gärna din vän i bloggvärlden, men jag tänker inte länka som en uppgörelse mellan oss för att få fler läsare. Däremot om du har skrivit något intressant som jag finner inspirerande till ett eget inlägg, så berättar jag självklart om vem som inspirerade mig att skriva det! Det gäller alla bloggare :-)

cizzi

det ser snyggt ut =)

Gilraen

oh, de låter spännande! Snyggt resultat blev det iaf! :)

thowe

mörkrött nagellack är skitsnyggt!

Estelle

Supersnygg färg!

Michaela

Otroligt snyggt! :-)

Cornelia

Hur fint som helst ju! När jag ska måla naglar hamnar det alltid ungefär lika mycket utanför som på naglarna, fast jag har bättrar mig lite :)

Stina

Det där lacket har jag också spanat lite på. Det såg verkligen ursnyggt ut på dig.

Mark

http://nucci.blogg.se/071006162822_dagens_frga.html
Svara på dagens fråga :)

Cicci

Superfin färg!!

Johanna

Jätte snyggt!!

Angel

Jätte fint

MakeUpYourMind

Het nagellack. Älskar min mörklila men nu är jag sugen på en snygg mörkröd så att man variera sig lite =)

Christine

Det blev jättefint ju! =)

Jennifer

Jo , men jag vänjer mig nog rätt fort men kan tänkas att jag kommer växla tillbaka till fransk manikyr ändå emellanåt just för att jag alltid haft det senaste åren med jämna mellanrum . Det passar till allt , det är svårare med mörka färger som inte går till riktigt allt . Din nya färg var dock riktigt snygg , spanade in den redan häromdagen .

Mikky

Lila nagelack är något jag bör köpa snart!

Maria

I love it!

Olafolivia

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.