Grävlingen som återfuktar

Badger Sleep BalmDet var många roliga produkter i den goodiebag som delades ut i tisdags. Vissa man varit nyfiken på under en längre tid, andra man aldrig funderat över. Badger Balm var en serie söta förpackningar jag bara klickat mig förbi någon gång. De visade sig vara mer än så. Sleep Balm ska ha en lugnande effekt och ge dig en god natts sömn. Det är ganska svårt att uttala sig om den saken. Däremot var den toppen att använda på de ställen där nattcremen inte återfuktar tillräckligt väl. Eftersom Sleep Balm är lite fetare passar den perfekt på min nästipp som blir extra torr efter rengöring av ansiktet i kalla tider. Perfekt!
6 kommentarer
thowe

Jag tror jag såg den idag, är inte riktigt säker.. Luktar den konstigt eller är den parfymerad? :)

Angel

Vad trevligt =)

Fanny

besök gärna min blogg!

Debbie

thowe: är för tillfället förkyld, så jag kan tyvärr inte svara på den saken just nu, haha :D

Sofie

alla älskar vi goodiebags!

Bloggnewbie

Jag är jättenyfiken på Badger produkterna, har önskat mig dem i julklapp faktiskt. Förpackningarna är ju bara så söta!