En ny favorit

Nu har jag provat en del saker från väl omtalade goodiebagen. Men jag har ju glömt att säga vad jag faktiskt tyckte om de - för mig - nya produkterna. Maybelline Lash Stylist mascaran med den mycket speciella borsten fanns med i högen, och den provade jag för några dagar sedan. Visste faktiskt inte vad jag skulle tro när jag först såg borsten, aldrig använt en sådan modell förut och skulle nog aldrig heller kommit på tanken att göra det om jag inte fått den gratis - som jag ju i det här fallet fick. Wow! Vilken cool mascara! Helt över mina förväntningar. Det har visat sig vara väldigt få mascaror som lyckats göra mina ögonfransar långa - men det här var definitivt en ny medlem i den lilla skaran. Och färgen brun visade sig vara perfekt! Finns dock fortfarande ingen lösögonfransfunktion som reklamerna ständigt vill få oss att tro ;-)
12 kommentarer