Unik elefant


klicka för större!

Det tog ett tag innan jag kom iväg in till stan idag så väl där rotade jag igenom all rea som kom i min väg - men utan något resultat. En kofta jag varit kär i tidigare fanns visserligen kvar i min storlek - något som sällan händer och som egentligen borde ses som ett tecken från ovan. Blev dock inte tillräckligt lockad. Jag kom istället hem med en duschcreme, lite godis i form av Campino (kusinen frälste mig efter i onsdags) och en.. elefant! Yes - ja, men titta på den. Den är ju ursöt. Kunde alltså inte låta bli. Det är en ny magnet till min nyinköpta magnettavla. Älskar att samla på mig unika saker, så som vissa galgar till garderoben eller krokar till handdukarna - eller rent av magneter!
9 kommentarer
Gilraen

hm, de lät ju inte så kul att du inte hittade nått på rean. :( Men elefanten va däremot grymt söt!!! :D

Debbie

Gilraen: Haha, äsch.. jag gråter inte. Värre att hitta något och inte ha råd! Nu kan jag gå hem och tänka "Shit, det här blev billigt!" haha :D Visst är den!

Kim

I vilken butik köpte du elefanten?

Debbie

Kim: Berry :) Men det var den sista!

AC

Toksöt!! Faller oxå för de små tingen! =D

Diana

Hihi, jättesöt ju!

MammaMia

Åh, söt!!

Sassy

Vad söt!!

Aenigma

Jag hade helt klart också köpt den om jag sett den! Älskar små söta grejer som inte har de största användningsområdet men som liksom förgyller ens dag lite med sin puttenuttiga närvaro! :)
Gott nytt år, Debbie, och må våra übersnygga pilgrimhalsband bli välanvända! Haha :D Kram