Debbie goes Lavender Love

Lavender Love
Klicka för större bild på resultatet!


Nu har jag provat Easy-Looks Lavender Love. Tyckte färgkombinationen var så söt, men var lite tveksam om den skulle passa på mig. Brukar inte känna mig bekväm med ögonskuggor, ser alltid så konstig ut.

Easy-Looks innehåller foundation, ögonskugga, concealer, läppglans och rouge. I den supertunna förpackningen hittar du även en steg för steg anvisning så du vet vilken ordning allting följer.  Älskade krämögonskuggorna (rosa och lila) och blev glatt överasskad över concealern som faktiskt var otippat bra. Var lite rädd att tillhörande foundation skulle vara för mörk (för jag är ju en riktigt blekfis) men det fungerade faktiskt helt okej utan att jag behövde blanda ut den med något. Läppglanset känns som en konkurrent till DuWop då den faktiskt sitter kvar efter både mat och dryck!

Är helnöjd med Lavender Love. Däremot borde det finnas fler nyanser på foundation, eftersom det var där det brast lite. Dessutom får du inga tillhörande borstar osv att applicera med. Skulle inte det kunna vara något litet man kan köpa till för en fjuttig summa? Nu hade jag lyckligtvis allt jag behövde. Tycker inte om att behöva peta med fingrarna i burkarna. Minus också för att det blir mycket över, som inte går att spara pga att förpackningen inte är återförslutningsbar. Ta en platspåse runt så löser du det problemet. Men - i det stora hela är Easy Looks en rolig grej med bra produkter!

24 kommentarer
hannahsthlm

Halå där snygging=)!
Va fiiiint det blev med matchande diadem och allt ;)
Trevlig Helg!

hannahsthlm

åhh..nu såg jag ju att det var ett sidenband..men..det var lika fint ändå;)!

Micke

Det är alltid lika kul att läsa dina tester. Tyvärr så är dom oftast inte användbara för mej. Att inte Råd och rön eller R.E.A har hört av sej än;-) Ha en trevlig helg.

Peter

Snyggt! Riktigt snyggt var det.

hannah

Snyggt, kul att du gilladen. Ska också prova =)=

pauline

åh vad fin du blev :)

Josefine

Du blev jättefin i det, riktigt söt :)

Thowe

Pallar inte heller med ögonskugga, blir såå konstigt.. Men du passade ju i det! :)

Gilraen

låter spännande! Men synd att det inte går att använda det igen om det nu blev så mycket över.. Dåligt... :(

Christin

Men åh vilket fint resultat! Blev jättefint på dig, man kanske borde köpa en karta och prova :) Trevlig fredagskväll!

Debbie

hannahsthlm: Haha, snygging, oh man tackar ;) Tack! Ja, jag tänkte till lite där.. visste att jag hade ett passande sidenband i lådan ;) hihi. Desmma!! kram :)

Micke: Haha, så du har insett att dom inte är för dig, redan? ;) Haha, shit.. nu blev jag förolämpad. REA är ju för barn! :P

Peter: Tack! :)

hannah: Ja! Jag trodde absolut inte de skulle vara så bra som de var :) gör det!

pauline: åh, tack!

Josefine: Va snällt! Tack :)

Thowe: Ja, eller hur! Känns som mina ögon försvinner bakom en massa färg, haha. Vilket kanske är halvt sant ;P Men prova krämvarianten, faktiskt inte provat förr men det var mycket bättre än den traditionella kakan!

Gilraen: Ja, heltdumt! Hoppas dom bättrar sig med det! Det skulle räcka till minst 3 gånger till på foundation, och ögonskuggan kan man ju ha jättelänge. Funderar på om inte den borde klara sig ändå, mer foundation och concealer som inte blir så fräscha med tiden.

Christin: Åh, tack, vad snällt sagt! :) Ja gör det! Alltid kul när man vill vara lite extra fin och behöver en liten guide hur man når resultatet :) tack desamma!

Linda

Hejsan:)
jag undrar hur du gör för att då en sådan julstrumpa som du har brevid "head line" eller vad man nu kallar det :P

Siram

Du blev jättefin!

miroir

Wow, verkligen superfint!

Budgetbabe

Men Guud, du blev ju URSNYGG! Perfekt med diademet till!!

A

Till hur många gånger räcker ett kit?

Paulina

Den ser jättebra ut. Ursnyggt!

Sandra

Söt du var i sminkningen! Passar dig jättebra!

Mikaela

Väldigt sött hårband :D

Best regards,Best regards

Check this:

Best regards,Best regards

Check this:

Best regards,Best regards

Check this:
[url=http://nexium.sblog.cz/#nexium]nexium[/url] [url=http://ksiegi.emix.net.pl/wyswietl.php?user=zoloft#zoloft]zoloft[/url] [url=http://ksiegi.emix.net.pl/wyswietl.php?user=lexapro#lexapro]lexapro[/url]

f

fff

f

fff