Återfuktar utan kladd

Essential-C Night MoistureHär kommer en liten recension som är ungefär ett halvår försenat. Jag struntar i det, eftersom jag vet att det är tips-brist på riktigt bra nattcremer. I somras provade jag för första gången Essential-C Night Moisture från Murad och jag blev genast förälskad. Murad är ett gäng produkter som inte bara luktar gott, utan som även arbetar med din hy på rätt sätt. Det märktes på en gång att det här var en bra nattcreme. Den blir fet och återfuktar (utan att kladda) - samtidigt som den låter huden andas. Känns dessutom otroligt sval och läkande på solbrännan. Essential-C Night Moisture sägs öka hudens elasticitet och skydda huden från fria radikaler (som bidrar till hudens åldrande). Nu är jag relativt ung och har därmed svårt att lägga märke till den sista biten. Kan ändå säga att jag är otroligt nöjd med denna nattcreme som gör ansiktet mjukt och gosigt. Finns även som dagcreme. Bästa pris hittar du hos Strawberrynet.
12 kommentarer
Anna

Hej!
Hur gör man om man vill annonsera på sin blogg? :-)

Diana

Låter som en underbar nattcreme! Hade jag inte vårt så nöjd med mina älskade Ole Henrikssen-produkter hade jag provat med en gång! :)

Sandra

Jag har en förkärlek till allt som heter något med C(-vitamin antar jag?) så jag borde kanske prova. Har hört gott om den från Bodyshop också :-)

Felicia

Ok:)

Blondie

Hur är det precis efter man har smörjt in sig? Undrar det därför att vissa nattkrämer känns som att ha ett tjockt lager fett på huden och går inte in, utan klibbar fast i kudden när man lägger sig, superläskigt >_

Blondie

Det segade massor med publiceringen och bara halva mitt inlägg kom med, två gånger dessutom :O Tja, vad jag undrar alltså om denna kräm går in någorlunda snabbt? =)

Gilraen

den verkar jättebra ju. :)

Diana

Öhm... jag menade "vart" och inte "vårt" i mitt ovanstående inlägg. Om nån nu missuppfattade! ;)

Debbie

Anna: Gå in på en sida som erbjuder annonsering, så bjuder dom på mer info :)

Diana: Haha, märkte inte ens felet :P Skulle vilja prova dom produkterna!

Blondie: Så är den absolut inte! Den är liksom återfuktig och fet, men inte så att det klibbar av sig om du nuddar nått :P

Gilraen: Visst gör det! Är nog extra bra när man blir lite äldre och oroar sig för rynkor ;)

Paulina

Oh tack för tipset. Precis vad jag behöver!

Micaela

Tack för en bra blogg!

Anonym

hihi, så bra! =D