Garderobsrensningen

Säljes

Annonserna strular ordentligtEniro. För min del i alla fall. Så imorrn ringer jag och ber dom ta bort alla tre (för den fjärde kom inte ens upp). Får lägga ut nyamåndag istället. Segt! Lägger upp bilderna här så länge:

  1. Blandade sommarlinnen!
  2. Oanvända linnen från TopShop!
  3. Långärmade jumprar!
  4. Blandade t-shirts!
  5. Oanvänd jeansklänning från BikBok!
  6. Blandade toppar!
  7. Mörkblå jeans från Kookaï.
  8. Tunna mörkbrunna manchesterbyxor.
  9. Figurnära jeanskappa, som ny!
  10. Brun väst i storlek 1.
  11. 4 Parfymer.
  12. Solglasögon, aldrig använda!
  13. Handväska från Polo Sport!
  14. 4 väskor, två aldrig använda!
  15. Ankelboots i mocka, från Wedins! Ny!

Priser och storlekar (Allt är runt S) hinner jag inte skriva ut här nu. Men maila [email protected] så berättar jag mer!
Och kom ihåg - skorna finns fortfarande kvar!

13 kommentarer
rn

jag borde också rensa ur garderoben, det behövs verkligen!

Fransk Manikyr

annonserar du på eniro? oj det visste jag inte att det fanns ens. hur funkar det?

Ängla

Fina linnen från Topshop! Ska spana in dina kläder lite närmare när jag får mer tid över.

thowe

Tack så jättemycket för ditt svar i min blogg! :) Dom där skorna skulle jag väldigt gärna vilja ha.. ;D Men kan inte använda dom, är för lång för det.

Anonym

Gillar polo sport handväskan jätte snygg...

Debbie

rn: Ja! Man använder ju så lite av allt egentligen :P Lika bra att köpa nytt! Å sen är det ju inge fel på plaggen heller, då kan man göra nån annan gla :D

Fransk Manikyr: Du lägger upp en annons, som blocket..fast det är gratis! Du kan lägga upp hur många annonser du vill :)

Ängla: Gör det! :)

thowe: vasågo! :) Jaaa, haha. Är man redan lång kan det ju bli lite svårt ja. Jag är bara 163 men känner mig himla lång med mina nya ;P

Anonym: Kul! Den är liten, men rysligt cool :D

Emelie

gillar skorna, fast inte riktigt färgen, rosa är inte min grej :p fast jag är ändå lite sugen..

sarah

det var inte lite ! :}

Emelie

Tack för svaret i bloggen, jag ska fundera på dom :) Trevlig helg!

Sötnozen

Åh gud vad snygg den där vita t-shirten med tryck och svarta ärmar på "Blandade t-shirts" var!!!

Linn

Det som göms i snö... ;)

Michaela

Gillar skjortan! Den under "långarmade jumprar". cool

Debbie

Sötnozen: Den blir din för 30 kr :)

Linn: Haha, ja här kommer det upp mycket ;P

Michaela: Ja, den e supercool! Vet inte varför jag inte använder den egentligen, blir bara inte av :S Oanvänd är den och superskön. Du får den för 70 kr :)